دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
فرمانده سپاه استان قم

حوزه/ سردار موحد گفت: امروز ولایت عملی در رزمندگان حماس و حزب الله مشهود است و در این فرهنگ قرآنی و این مکتب هرگز بیمناک نمی‌شویم و زیر سلطه دشمن نخواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد، پیش از ظهر امروز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم که در این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: نوع شهادت یحیی سنوار حماسه آفرین است.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: قطره قطره خون شهدا به صدها و هزاران و حاج قاسم و شناورها تبدیل خواهد شد؛ امروز گروه‌های مقاومت آنقدر مستحکم شده‌اند که با شهادت فرماندهان آسیبی به این محور وارد نمی‌شود.

سردار موحد ابراز کرد: حزب الله لبنان همچنان مقتدرانه پس از شهادت سید حسن نصرالله مسیر ظلم ستیزی را ادامه می‌دهد؛ وعده صادق ۲، این کار درخشان نیروی مسلح کمترین مجازات در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: هر ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه و انسانیت است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد نابودی این رژیم باشیم؛ نظام جمهوری اسلامی بر پایه ثقلین بناشده است و بدین خاطر خروجی‌هایی از جمله مکتب شهید سلیمانی و «ما می‌توانیم» و مقاومت تا آخرین نفس دارد.

فرمانده سپاه استان قم اذعان کرد: امروز ولایت عملی در رزمندگان حماس و حزب الله مشهود است و در این فرهنگ قرآنی و این مکتب هرگز بیمناک نمی‌شویم و زیر سلطه دشمن نخواهیم رفت.

سردار موحد تصریح کرد: این روزها این رژیم جعلی صهیونیستی قصد پاسخ به ایران را دارد ولی جرأت ندارد و این به دلیل بازدارندگی و آمادگی نظام است.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: آمادگی باید در تمامی ابعاد باشد، اما مهمترین آمادگی در نیروهای مسلح آمادگی اعتقادی و معنوی است.

وی افزود: نیروهای مسلح ویژگی های منحصر به فرد دارند و اولین خصلت دین مداری است، چراکه دیگر نیروی نظامی دنیا از شخص و نظام دفاع می‌کنند، اما تنها نیروی مسلحی که از دین خدا دفاع می‌کند، امروز جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی است.

سردار موحد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مردمی هستند و در تمام عرصه‌ها فعالیت دارند و دیگر ویژگی آنها ارزشی بودن آنان است.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: مهمترین ویژگی نیروی مسلح چنین فرماندهی کل قوا است که در دنیا بی نظیر است.

وی اظهار کرد: اثر جمعه نصر از وعده صادق چند برابر است و خدا را باید قدردان باشیم که چنین رهبری داریم.

سردار موحد در پایان بیان کرد: همه انسان در معرض لغزش و غرور هستند ولی نیروهای نظامی نیازمند خود حفاظتی و تقوا هستند و ضعف‌های شخصیتی و مادیات نباید بر آنها چیره شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha